ספייסר: "דחיית העברת השגרירות – הגנה על אינטרס אמריקאי"

שלמה ריזל 4 Comment on ספייסר: "דחיית העברת השגרירות – הגנה על אינטרס אמריקאי"

דובר הבית הלבן אמר לכתבים כי טראמפ לא נסוג מתמיכתו בישראל וכי אי העברת השגרירות מקורה ברצון להשגת הסכם בין ישראל לפלסטינים והגנה על אינטרסים אמריקאים

דונאלד טראמפ צילום: האינדיפנדט הבריטי
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחתימתו של הנשיא טראמפ על אי העברת השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים, הדהימה רבים בישראל ורשחמה אכזבת מה בירושלים, דובר הבית הלבן, שון ספייסר, התייחס לכך בשיחה עם כתבים בבית הלבן ביום שישי.

"אין קשר בין אי החתימה לתמיכה של הנשיא טראמפ בישראל. השאלה היא לא האם השגרירות תעבור לירושלים אלא מתי היא תעבור".

לדבריו: "טראמפ דחה את העברת השגרירות מכיוון שהוא חפץ להגדיל את הסיכויים להסכם בין ישראל והפלסטינים ובנוסף, מרצונו של טראמפ להגן על האינטרסים האמריקאים".

בנוגע לסוף דבריו באשר לרוצונו של טראמפ לשמור על האינטרסים האמריקאים, יש לציין כי כזכור טראמפ ביקר בריאד טרם הגיעו לארץ. בנוסף, נפגש עם מלך ירדן בבית הלבן עוד קודם לכן. ייתכן כי בפגישות אלו עלה נושא העברת השגרירות על השולחן. טראמפ שרואה חשיבות במדינות אלו לאינטרסים האמריקאים, ככל הנראה לוקח גם את דעתם בחשבון.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    גם כן הדובר הזה הוא לא יודע מה הוא מקשקש

    1. עדיף ככה
      אסור לתת קרקע לגוי בירושלים

  2. 3

    שון הזה שקרן זה מה שמעניין אותו אינטרס אמריקאי אומר לנשיא טראמפ יחד עם טרלסון מה לעשות שיתנצל מיד על דבריו כמו כן לידיעת דובר הבית הלבן ושר ההגנה טרלסון אי העברת השגרירות לא תביא לשום הסכם שלום בין ישראל והפלשתינים אתם שקרנים הסכמים לא עושים בת"א שיהיה ברור כשמש ! תעבירו מיד את השגרירות לירושלים ! חובה על הנשיא טראמפ לבטל את הצו הדוחה את העברת השגרירות אי ביטול הצו גורם וגם יגרום נזק לישראל

    1. אביגדור, חבל על הבריאות שלך, כאילו שאם תתעצבן השגרירות תעבור.
      למה נראה לך שהאמריקאים יוותרו על אינטרסים שלהם בשביל אינטרסים של חברים שלהן . …
      קצת שכל לא יזיק.